سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچ و رولپلاک نما در تهران با طناب

پیچ و رولپلاک نما در تهران با طناب

پیچ و رولپلاک نما در تهران با طناب

پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست یکی از شیوه های نوین برای افزایش طول عمر نما می باشد. زیرا می توان گفت این تنها روشی است که با استفاده از آن می توان همه سنگ های یک نما را به خوبی به سطح پشتیشان وصل کرد.

پیچ و رولپلاک نما در تهران رونق بسیار زیادی دارد. زیرا میزان جمعیت در این شهر بسیار زیاد است و همین امر موجب شده است بسیاری از ساختمان ها به صورت آپارتمانی ساخته شوند.

همانگونه که میدانید هر چقدر ارتفاع نمای یک ساختمان بیشتر باشد احتمال ریزش سنگ نمای آن نیز بیشتر خواهد بود و ریزش سنگ نمای اینگونه از ساختمان ها  نیز بسیار خطرناک است.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران

قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران

بسیاری از افرادی که در تهران زندگی می کنند دوست دارند که از قیمت پیچ و رولپلاک نما آگاهی پیدا کنند. معمولا این سوال را که قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران چقدر است؟ را می پرسند اگر شما نیز دوست دارید به جواب چنین سوالی برسید بهتر است بدانید که برای جواب این سوال نمی توان یک جواب واحد داد. زیرا عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت این کار تاثیر گذار می باشند.

نوع سنگ به کار رفته در نما

امروزه دیگر مانند گذشته برای ساخت نمای ساختمان ها تنها از یک نوع مصالح استفاده نمی کنند. زیرا مصالح مختلفی مانند سنگ های متفاوت می توانند هر کدام جلوه ای بسیار زیبا بر روی نما داشته باشند.

همین امر موجب شده است که هر صاحب ساختمانی مطابق با سلیقه خود برای سنگ نما از نوع خاصی سنگ استفاده کند. اما بهتر است بدانید که میزان سختی سنگ هایی که برای نما به کار برده می شوند با هم متفاوت است.

به همین منظور هر گاه یک فرد برای پیچ و رولپلاک نما در تهران اقدام می کند ابتدا نوع سنگ به کار رفته در نما و میزان سختی آن را بررسی می کند و اگر مقاومت سنگ در برابر سوراخ شدن زیاد باشد قیمت چنین کاری افزایش پیدا می کند. زیرا تکنسینی که باید این کار را انجام دهد مجبور به صرف وقت بیشتری خواهد بود.

متراژ نما

اگر تعداد واحد های یک نما زیاد باشند ارتفاع نمای ساختمان نیز زیاد میشود. هر چقدر نمای یک ساختمان دارای ارتفاع بیشتری باشد فردی که میخواد آن را پیچ و رولپلاک کند مجبور می شود وقت و زمان بیشتری را صرف کند.

به همین خاطر یکی از معیار هایی که همیشه تاثیر بسیار زیادی بر قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران دارد متراژ نما می باشد. به همین منظور همیشه تکنسین هایی که کار پیچ و رولپلاک نما را انجام می دهند ابتدا نما را متراژ می کنند تا از اندازه دقیق آن اطلاع پیدا کنند. سپس قسمت گذاری را انجام می دهند.

میزان آسیب دیدگی نما

گاهی اوقات میزان آسیب دیدگی نما بسیار زیاد است. در اینگونه از مواقع افرادی که می خواهند کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون درابست را انجام دهند. مجبور می شوند ابتدا سنگ های آسیب دیده را تعمیر ویا تعویض کنند.

سپس اقدام به پیچ و رولپلاک کل نما بکنند. به همین منظور هر چقدر میزان آسیب دیدگی نما بیشتر باشد صاحب ساختمان مجبور می شود برای پیچ و رولپلاک نما مبلغ بیشتری پرداخت کند. بنابراین می توان گفت که میزان آسیب دیدگی نما نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران می باشد.

چرا از پیچ و رولپلاک نما در تهران بسیار استفاده می شود؟

چرا از پیچ و رولپلاک نما در تهران بسیار استفاده می شود؟

در تهران امروزه دیگر خیلی کم برای پیچ و رولپلاک نما از طناب استفاده می کنند. زیرا مزایای انجام این کار با طناب بسیار زیاد می باشند و تعداد افرادی که برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود از داربست استفاده می کنند. بعد از دیدن روش پیچ ورولپلاک با طناب پشیمان می شوند.

چون همیشه هزینه پیچ و رولپلاک نما با داربست بیشتر از طناب می باشد. همچنین چون استفاده از طناب برای انجام چنین کاری امنیت بسیار زیادی دارد دیگر تکنسین هایی که کار پیچ ورولپلاک نما را انجام می دهند. راضی به استفاده  از داربست برای انجام چنین کاری نمی شوند. به همین خاطر اغلب به صاحبان ساختمان ها نیز پیشنهاد می شود. که برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از سقوط افراد از روی داربست از طناب برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود استفاده کنند.

علت پر طرفدار بودن پیچ و رولپلاک نما در تهران چیست؟

علت پر طرفدار بودن پیچ و رولپلاک نما در تهران چیست؟

معمولا افرادی که کار پیچ و رولپلاک نما را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند به تهران مهاجرت می کنند. زیرا در تهران می توانند کار بیشتری پیدا کنند و میزان درآمد بیشتری نیز دارند.

زیرا تهران یکی از شهر های بزرگ و پرجمعیت ایران می باشد که میزان ساخت و ساز در آن بسیار زیاد است. همچنین چون میزان ساختمان های فرسوده در تهران زیاد است.

تعداد افرادی که به دنبال پیچ و رولپلاک نما در تهران هستند. تا بتوانند طول عمر نمای ساختمان فرسوده خود را افزایش دهند بسیار زیاد است . همین عوامل باعث شده اند. که خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک نما در تهران مشتریان بسیار زیادی داشته باشند.

چرا سنگ های ریزش کرده نما را در تهران به وسیله پیچ و رولپلاک نما می چسبانند؟

چرا سنگ های ریزش کرده نما را در تهران به وسیله پیچ و رولپلاک نما می چسبانند؟

معمولا میزان رفت و آمد ماشین های مختلفی از جمله ماشین سنگین ها در تهران بسیار زیاد است. همین امر موجب می شود که دیوار نمای ساختمان های تهران مجبور به تحمل فشاری به خاطر عبور چنین ماشین هایی از کنار آنان شوند.

همچنین چون میزان آلودگی در تهران بسیار زیاد است نمای ساختمان ها در آن شهر خیلی زود فرسوده می شوند. و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند. وجود چنین مواردی باعث می شوند. که نمای بیشتر ساختمان ها در تهران ریزش کنند.

به همین منظور امروزه دیگر بیشتر تهرانیان برای نصب سنگ های ریزش کرده از نما از پیچ رولپلاک استفاده می کنند. زیرا تنها با استفاده از پیچ و رولپلاک می توان سنگ های ریزش کرده از یک نما را به خوبی و برای مدت زمان بسیار طولانی دوباره بر روی نما قرار داد.

پرطرفدار ترین سنگ های به کار رفته در نمای ساختمان های تهران کدامند؟

معمولا در تهران برای نمای ساختمان ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. که ما در اینجا بعضی از پرطرفدارترین ها را به شما معرفی کرده ایم.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از سنگ های ساختمانی محبوب است که به دلیل خصوصیات مقاومتی و زیبایی طبیعی اش برای نماهای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. این سنگ از ترکیبی از مواد معدنی مانند فلدسپات، کوارتز و میکا تشکیل شده است که زیر شرایط حرارتی بالا و فشار برتر به وجود می آید. رنگ های متنوعی از سفید، سیاه، قرمز و صورتی در این سنگ دیده می شود.

که انتخابی عالی برای ایجاد تنوع و زیبایی در نماهای ساختمانی است. همچنی سنگ گرانیت به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش، ضربه و تغییرات جوی انتخاب مناسبی برای استفاده در مناطق با شرایط محیطی سخت می باشد.

سنگ آهک

سنگ آهک یکی دیگر از سنگ هایی است که به عنوان مواد اولیه برای ساخت و نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ از رسوبات شناوره و افتادگی های دریاچه ها و اقیانوس ها تشکیل شده است.

رنگ های متنوعی از سفید، خاکستری، زرد و قهوه ای در آن دیده می شود که به ساختمان ها زیبایی و جذابیت می بخشد. سنگ آهک به دلیل خصوصیات نرم و قابل تراشی اش برای مجسمه سازی و سنگ نگاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید توجه داشت که این سنگ به آب و هوای مرطوب حساس بوده و ممکن است در معرض فرسایش و تغییرات شیمیایی قرار بگیرد.

سنگ شیل

سنگ شیل یکی از سنگ های ساختمانی است که از رسوبات مخلوطی از ذرات معدنی و ذرات آلی تشکیل شده است. این سنگ به دلیل رنگ های متنوعی که در آن یافت می شود از جمله آبی، سبز و خاکستری،گ برای نماهای ساختمانی بسیار محبوب است.

سنگ شیل به دلیل خصوصیات خود از جمله مقاومت در برابر فشار و مقاومت در برابر فرسایش به عنوان یک گزینه مناسب برای نماهای ساختمانی استفاده می شود. همچنین این سنگ به دلیل ویژگی های ضدآب و مقاومت در برابر عوامل جوی به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت نیز شناخته می شود.

سنگ آهک

سنگ آهک نوعی سنگ آهکی است که از رسوبات آهکی تشکیل شده و دارای رنگ سفید یا خاکستری است. این سنگ به دلیل زیبایی طبیعی اش و قابلیت تزئینی بالا برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین سنگ آهک به دلیل مقاومت مطلوب در برابر فشار، مقاومت در برابر سایش و ضربه و ثبات رنگ انتخابی محبوب برای کف پوش، پله ها و کف های خارجی نیز می باشد. از این سنگ معمولاً در مناطقی با آب و هوای معتدل تا مرطوب استفاده می شود.

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از سنگ های معدنی با قابلیت های بسیار منحصر به فرد است که از طبیعت به دست می آید. این سنگ با ترکیبی از مواد معدنی مانند فلدسپات، کوارتز و میکا شکل می گیرد. سنگ گرانیت به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش، زیبایی طبیعی و رنگ های متنوعی که دارد. برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار مناسب است.

سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از سنگ های زیبا و مقاوم است که برای نماهای ساختمانی و دیگر فضاهای داخلی استفاده می شود. این سنگ با رنگ های متنوعی از جمله سفید، خاکستری، قهوه ای و زرد در دسترس است.

سنگ مرمر به دلیل طراوت و لطافت سطح به عنوان یک گزینه شیک و زیبا برای کف پوش، دیوارپوش و کف های مربوط به حمام و آشپزخانه استفاده می شود. علاوه بر این سنگ مرمر به دلیل خصوصیات خود از جمله مقاومت در برابر فشار و حرارت مورد توجه قرار می گیرد و می تواند به مدت طولانی در ساختمان ها استفاده شود.